zaterdag 28 maart 2020

...back and, 'Let's make it a better place.....'

Hi blog-volgers,

Ben een tijdje weg geweest, omdat ik zelf ook op zoek was. Wat lichamelijke klachten, niersteen / griepje etc. Met al mijn kennis die ik opgedaan had voldoende opgebouwd om er iets aan te doen (van voeding, beweging, psychologie, mineralen)....met name inzicht dat ik me nog veel richt op een verhaal buiten mezelf...misschien een soort van goedkeuring van anderen zoekend?. Natuurlijk draait het juist om jezelf te vinden en doen waar jij goed in bent en iets bijdraagt aan je groei en je omgeving. Dit maakte dat ik ook even stopte met filmpjes en blog....want ik vroeg me af of ik dit wel voor mezelf deed? of is het een soort aandacht? ....de journey continues, filmpjes maken en het onderwerp groei- ontwikkeling - coaching- psychologie - communicatie - spiritualiteit boeit me nog steeds enorm, en wil ik met alle liefde delen en bespreken met diegene die willen. Ik denk ook dat ik op dat vlak nog meer waarde kan toevoegen, ben ook blij dat ik in mijn werk hier de 1e stappen aan het maken ben. 

Nu even terug naar het nu, er gebeurt nu veel in de wereld. Vanuit mijn perspectief, alles gebeurt omdat het zo hoort....het universum zorgt er zelf voor dat zaken zichtbaar worden / in balans gebracht worden. Dus wat wil deze tijd ons vertellen? ....ja dat kan ik jullie niet vertellen, dat zal iedereen voor zichzelf horen uit te zoeken. Het leven overkomt je niet (waarom ik), het gebeurt voor je...
Dit is het moment waarop we de tijd krijgen om echt te reflecteren, wat deden we eigenlijk als mens, zijn we egoïstisch bezig of niet, zijn we als mensen echt met elkaar verbonden, of niet en gebruiken we de technologie echt als toegevoegde waarde of alleen om onszelf te verdoven en niet echt te kijken wat er is en hoe we als mens met de natuur - het universum kunnen groeien.
Denk er maar eens over.....wat zegt het jou?
Dit is ook de tijd om je niet te laten leiden (of lijden) door angst, als je continu laat mee gaan in alle negatieve SUBJECTIEVE berichtgeving....dan komt dat ook uit, je wordt negatief vervuld van angst en werkt niet aan wat er werkelijk toe doet...dit is verlammend. 
Kijk in deze tijd wat je wel kunt, het opent andere deuren die je eerst niet zag, zou dat ook de bedoeling zijn geweest? interessant !
Nu kun je je op die andere zaken richten, besteed er tijd aan, groei voor jezelf, als alles weer veranderd ben jij alweer stappen voorruit op die, die zich door angst laten leiden. Angst zet stappen terug. Natuurlijk wel realistisch zijn en volg de regels die er zijn, die zijn er niet voor niets. 
De wereld veranderd....het zal uiteindelijk ten goede kome, daar is deze dualiteit voor die altijd weer de balans vind.

Take care, voor jezelf en je omgeving💕🙏💪💫


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 ...even stil geweest, was tijd om toch even deze mooie docu te delen van dr Gabor Maté:  https://www.wisdomoftrauma.online/optin/ 💞🙏