zondag 15 september 2019



...wat geeft nu voldoening😳? Zoals ik schreef in mn vorige post, niet zozeer wat ik doe en hoe ik het doe, juist het waarom is belangrijk. Wat is mijn intrinsieke drive, en hoe draagt die bij? In het westen denke we vaak dat dat met iets verkrijgen te maken heeft (als ik een dikkere auto heb dan mn buurman, of als ik spiritueel verlicht ben). Het zou zomaar kunnen dat het meer met bijdrage (contribution) te maken heeft wat voldoening geeft....hoe is dat voor jou? Werk ze ;) In mijn nieuwste vlog #7 een drukpunt voor verlichting in nek, borst, angst en verkoudheid, en wat inzicht omtrent Bijdrage en voldoening !🙌




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

 ...even stil geweest, was tijd om toch even deze mooie docu te delen van dr Gabor Maté:  https://www.wisdomoftrauma.online/optin/ 💞🙏